VIII fête "Roses Flors'09"

Entre l'11 i el 14 de juny entre le 11 et le 14 juin
Roses s'omple de
flors per celebrar una nova edició de la Mostra Floral organitzada per l'Associació de Comerciants de Roses, ACOR. Catifes de flors, exposicions, propostes gastronòmiques i el joc visual
Anamorphosis de les roses i els ocells, són les propostes d'enguany.
Programa de l'11 al 14 de juny:
- Catifes de Flors als carrers Dr. Pi i Sunyer, Trinitat, Joan Badosa, Sant Elm, Traginers, Sant Sebastià, places del carrer Cap Norfeu, Plaça LLevant i al Mercat Municipal.
A la Plaça de l'Església:
- Exposició Floral i de Jardineria
- Exposició dels treballs manuals realitzats per les escoles de
Roses
A la Plaça Catalunya:
- L'Anamorphosis de les roses i els ocells
Joc de perspectiva, una il·lusió òptica. "L'anamorphone" realitzada per l'artista Francky, consistirà en quatre anamorphosis diferents, en les quals, grans i petits podran interactuar fent-se diferents fotografies des dels punts indicats. S'anomena "Anamorphone" perquè també es poden realitzar fotografies des del telèfon mòbil, i enviar-les per sms.
La Cuina de la Mostra "Roses Flors"
Una ocasió única per provar els còctels i menús gastronòmics florals preparats expressament per a l'ocasió, per endinsar-se en un món
de sensacions i deixar-se seduir pel perfum i sabors de les flors.
http://traductor.gencat.cat/
/image%2F0944455%2F20161031%2Fob_a04b82_10584090-323857957738709-2946573445719.jpg)